Wie ben ik..

Mijn naam is Marieke Kruissen-Bos en ik ben sinds 2021 gecertificeerd leefstijlcoach.

Voeding en de weg die voeding in ons lichaam aflegt inspireert me al van jongs af aan. Na diverse opleidingen als voedingskundige manager (HBO), natuurvoedingskundige en voedingsconsulent (HBO) was het de opleiding tot leefstijlcoach bij de AVLEG wat al de kennis heeft samengebracht.

Zelf ben ik moeder van 2 jongens van 9-14 jaar oud. Na 20 jaar ervaring als ondernemer in de horeca en evenementenbranche, heb ik veel met stress momenten te maken gehad en weet ik als geen ander dat een drukke dag met onregelmatige werktijden een uitdaging is qua gezonde leefstijl.

Mijn passie,  kennis en ervaring komen samen in de Leefstijlschool, waar ik jong en oud in kleine haalbare praktische stappen naar een gezondere leefstijl.

Voedingskundige HBO

Voedingsconsulent HBO